התקשרו אלינו 052-8892236

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
טימינג  Teaming
  • דף בית
  • אודותינו
  • השיטה שלנו
  • פיתוח מנהלים ועובדים
    • סדנאות פיתוח מנהלים
    • פיתוח מנהלים בכירים
    • פיתוח מיומנויות ניהול
    • פיתוח צוות מנהלים
    • פיתוח עובדים
    • פיתוח צוות הנהלה
    • פיתוח מנהלי פרויקטים
  • פיתוח צוות
    • סדנאות פיתוח צוות
    • פיתוח צוות מנהלים
    • פיתוח צוות הנהלה
    • ממשקים ושיתופי פעולה
  • סדנאות
    • סדנאות פיתוח צוות
    • סדנאות פיתוח מנהלים
    • סדנאות לעובדים
  • פיתוח ארגוני
  • המלצות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודותינו
  • השיטה שלנו
  • פיתוח מנהלים ועובדים
    • סדנאות פיתוח מנהלים
    • פיתוח מנהלים בכירים
    • פיתוח מיומנויות ניהול
    • פיתוח צוות מנהלים
    • פיתוח עובדים
    • פיתוח צוות הנהלה
    • פיתוח מנהלי פרויקטים
  • פיתוח צוות
    • סדנאות פיתוח צוות
    • פיתוח צוות מנהלים
    • פיתוח צוות הנהלה
    • ממשקים ושיתופי פעולה
  • סדנאות
    • סדנאות פיתוח צוות
    • סדנאות פיתוח מנהלים
    • סדנאות לעובדים
  • פיתוח ארגוני
  • המלצות
  • מאמרים
  • צור קשר
תקשורת בארגון – ליזום או להימנע, לדבר או לעבור הלאה
ראשי » מאמרים » תקשורת בארגון – ליזום או להימנע, לדבר או לעבור הלאה
טימינג  Teaming
  • דף בית
  • אודותינו
  • השיטה שלנו
  • פיתוח מנהלים ועובדים
    • סדנאות פיתוח מנהלים
    • פיתוח מנהלים בכירים
    • פיתוח מיומנויות ניהול
    • פיתוח צוות מנהלים
    • פיתוח עובדים
    • פיתוח צוות הנהלה
    • פיתוח מנהלי פרויקטים
  • פיתוח צוות
    • סדנאות פיתוח צוות
    • פיתוח צוות מנהלים
    • פיתוח צוות הנהלה
    • ממשקים ושיתופי פעולה
  • סדנאות
    • סדנאות פיתוח צוות
    • סדנאות פיתוח מנהלים
    • סדנאות לעובדים
  • פיתוח ארגוני
  • המלצות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודותינו
  • השיטה שלנו
  • פיתוח מנהלים ועובדים
    • סדנאות פיתוח מנהלים
    • פיתוח מנהלים בכירים
    • פיתוח מיומנויות ניהול
    • פיתוח צוות מנהלים
    • פיתוח עובדים
    • פיתוח צוות הנהלה
    • פיתוח מנהלי פרויקטים
  • פיתוח צוות
    • סדנאות פיתוח צוות
    • פיתוח צוות מנהלים
    • פיתוח צוות הנהלה
    • ממשקים ושיתופי פעולה
  • סדנאות
    • סדנאות פיתוח צוות
    • סדנאות פיתוח מנהלים
    • סדנאות לעובדים
  • פיתוח ארגוני
  • המלצות
  • מאמרים
  • צור קשר

תקשורת בארגון – ליזום או להימנע, לדבר או לעבור הלאה

20 במאי 2016 9:06 סגור לתגובות על תקשורת בארגון – ליזום או להימנע, לדבר או לעבור הלאה wpa

"לדבר" גם אם זה יגרום חוסר נוחות מסוימת או "לעבור הלאה"? כמה פעמים בשבוע אנו שואלים את עצמנו את השאלה הזו? אני מניחה שמספר פעמים.

מספר פעמים בשבוע, ביום, אנו עומדים ומתלבטים, לעיתים שוקלים את המחירים ומנסים להגיע להחלטה רציונאלית ולעיתים פשוט מתנהגים.

האישיות שלנו, תבניות החשיבה שלנו, האמונות, ודפוסי ההתנהגות שלנו בשילוב סביבת העבודה והתרבות הארגונית בה אנו פועלים הם המשפיעים על הכוון שניקח, "לדבר או לעבור הלאה".

לפי מודל הצוות המנצח של לנציוני, אמון והיכולת להתווכח ללא סינון, סביב רעיון אלו הם הפרמטרים המרכזים ליצירת צוות מנצח. במחקר שבוצע בגוגל google-team זוהו 5 מאפיינים המבדלים צוות עבודה מצטיין, שהמאפיין המרכזי הוא ביטחון פסיכולוגי, ביטחון לקחת סיכונים. לאפשר לעצמך את הפגיעות מול חברי הצוות האחרים במידה ולא תצליח, הוא הפרמטר המרכזי להצלחה.

במודל ובמחקר מדובר ביכולת שלנו לייצר סביבה בה מתקיימת תקשורת איכותית. תקשורת פתוחה ישירה, שמים הכל על השולחן, לא חוששים גם שיש סיכוי לטעות. לא חוששים להתעמת, להיעלב, ולהעליב.

עיצוב תרבות ארגונית המטפחת תקשורת איכותית, ומתן כלים לביצוע תקשורת אפקטיבית, תקשורת פתוחה, עניינית, מכבדת ומתגמלת, תאפשר בניית ארגון מנצח. ארגון המאופיין בסביבת עבודה נעימה, לומדת, יצירתית, פתוחה לחדשנות, סביבה הממוקדת במטרות המשותפות להשגת יעדי הארגון.

אז איך מתחילים ליצור ארגון יעיל יותר המצטיין בהשגת היעדים ?

דוגמה אחת, מבין רבות, איך תוך זמן קצר ניתן לאפשר למשתתפים "לראות" את דפוסי התקשורת שלהם, ברמת החשיבה וההתנהגות. ואיך הם "מגלים" את החלופות אותן הם יכולים לאמץ- שינוי ברמת החשיבה וההתנהגות.

בסדנה לשיפור תהליכי העבודה והממשקים בין שירות ומכירות הביע אחד המשתתפים התפעלות מההשתנות המהירה שהתחוללה כאשר נכנסה הקבוצה למגרש ונתבקשה ליצור קשר עם הסוסים, "היה חשש גדול שהתפוגג תוך זמן לא רב" הוא אמר בפליאה. דבריו אפשרו לנו לשוחח על החששות שלנו, בסביבת העבודה, בממשקים השונים בארגון. המשתתפים העלו חששות שגורמות להם, לעיתים, להימנע מתקשורת. הסיבות לחששות היו מגוונות: החשש להעליב או להיעלב, החשש להיפגע או לפגוע, החשש לאכזב, או להתאכזב, החשש לחוות תסכול, החשש להתעמת, החשש לפגיעה ביחסים הטובים. באמצעות העבודה עם הסוסים, בדקנו כיצד כל אחד מתמודד עם החשש שלו. המשתתפים ציינו שניגשו לסוסים ביחד, זה עזר להם להרגיש יותר ביטחון, אחרים דיברו על כך שדווקא ההחלטה להעז ולגעת בסוס, פוגגה מיידית את החשש וגרמה לחוש את החום והרוגע שמקרינים הסוסים. אחרים דיברו על כך שפעלו לאט, בהדרגתיות.

חברי הקבוצה העלו מצבים בהם נדרשו להתגבר על החששות ביצירת קשר ביומיום, ועל הדרך הייחודית שכל אחד מהם עושה ויוכל לעשות על מנת להתגבר על החששות שלו. ההתנסות והשיח על החששות והפחדים של כל אחד מהמשתתפים, אפשר להם לראות את הרווחים שיהיו כש"דברו", שייזמו את הקשר, את התקשורת.

הדוגמה נגעה בממשק בין מכירות לשרות אצל לקוח שלנו ומאפשרת לראות את הכוח של שילוב השיטה בתהליכי למידה.

שיטת הלמידה בשילוב המתודולוגיה הבינלאומית – EAL מאפשרת למשתתפים, ותוך זמן קצר, הכרות עם דפוסי התנהגות, התנהלות, תבניות החשיבה, וההרגלים, ובמקביל, מתרחשת חשיפה לחלופות ובחירה של החלופות המועדפות ברמת תבניות חשיבה ודפוסי התנהגות.

 

למעבר לכל סדנאות פיתוח הצוות שלנו

מעניין ? שאלות? מעוניינים בפרטים נוספים? ניתן לפנות אלי ב- [email protected] / למלא את הפרטים ואחזור בהקדם.

אולי יעניין אותך גם:

  • מה זה אומץ ניהולי?
  • טיפים לבניית צוות
  • שיפור עבודה בממשקים
  • הקשר בין הברדלס ומצוינות בארגון
« הקודם
הבא »
  • התכנית המיוחדת שלנו להנהלות
  • פיתוח צוות הנהלה
  • פיתוח מנהלים ועובדים
  • פיתוח עובדים
  • פיתוח צוות
  • סדנאות למנהלים ולעובדים
  • סדנאות לעובדים
  • פיתוח צוות ופיתוח מנהלים
  • ממשקים ושיתופי פעולה
  • פיתוח מנהלי פרויקטים
לפגישת יעוץ ללא התחייבות לתאום פגישה לחץ כאן >
  • על Teaming

    • אודותינו
    • פיתוח ארגוני: על השיטה
    • המלצות
    • פרסומים בעיתונות
  • השירותים שלנו

    • פיתוח מנהלים ועובדים
    • תכניות פיתוח צוות
    • סדנאות למנהלים ועובדים
    • סדנאות לעובדים
    • פיתוח עובדים
    • פיתוח מנהלים בכירים
  • פוסטים אחרונים

    • מנהיגות ליום שאחרי
    • הרמת כוסית – מי יודע?
    • לעבוד מהבית או לגור בעבודה
  • יצירת קשר

  • Theme by Pojo.me - WordPress Themes
    We WordPress
    .
    גלילה לראש העמוד
    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס