
איך עיצוב המשרד משפיע על תפוקת העובדים?
14:09
סגור לתגובות על איך עיצוב המשרד משפיע על תפוקת העובדים?
אורנה רייטר
עיצוב המשרד הוא חלק חיוני וחשוב בכל ארגון, ומחקרים כבר הוכיחו שיש קשר ישיר בין מעורבותם של העובדים לבין רמת

תנו לצוות להוביל יחד אתכם
16:19
סגור לתגובות על תנו לצוות להוביל יחד אתכם
אורנה רייטר
מנהיגים טובים יודעים להעריך עבודת צוות, זוקפים את ההצלחות לכל העובדים ולעולם אינם שומרים את ההצלחה לעצמם בלבד. כך תוכלו

קורס פיתוח מיומנויות ניהול
13:12
סגור לתגובות על קורס פיתוח מיומנויות ניהול
אורנה רייטר
ארגונים רבים שולחים את העובדים המיועדים לתפקידי ניהול ואת המנהלים בכל הדרגות לקורסים, לסדנאות ולהכשרות מקצועיות כדי להכשירם לתפקיד הניהולי.

איך לנהל נכון לפי יעדים?
10:10
סגור לתגובות על איך לנהל נכון לפי יעדים?
אורנה רייטר
רוצים לנהל נכון את הצוות שלכם? התחילו להציב בפניהם יעדים ברורים: בלעדיהם לא ניתן להתמקד ולהתכונן להצלחה שרוצים להשיג. הגדרת

תרבות ארגונית ושינוי התנהגותי
10:17
סגור לתגובות על תרבות ארגונית ושינוי התנהגותי
אורנה רייטר
האם "משיגים" מנהלים ועובדים מתאימים או "מגדלים", כאלה שיודעים לעבוד בצוות ובממשקים, מחויבים שואפים למצוינות?מאמרה של דפנה מאור (תוכנית העבודה

איך להימנע מטעויות ניהוליות נפוצות?
12:42
סגור לתגובות על איך להימנע מטעויות ניהוליות נפוצות?
אורנה רייטר
כל המנהלים טועים ועושים שגיאות ורק דרך טעויות ניתן ללמוד ולהשתפר. תומס אדיסון שגה 10,000 פעמים עד שמצא פתרונות ואפילו